Τρίτη 9 Αυγούστου 2016

Μια ιστορία που αν το θες μπορεί να αλλάξει την Ζωή σου !

seeds




















Δεν πάει πολύς καιρός που ο φίλος μου Ανδρέας μου εξιστορούσε την περιπέτεια που είχε με την ασθένεια που αντιμετώπιζε ο πατέρας του .


Προσπαθούσα να εξηγήσω στον Ανδρεα ότι η καλύτερη αντιμετώπιση σε βαριές ασθένειες είναι το να προσπαθήσουμε να κάνουμε το σώμα να βγάλει την μεγαλύτερη δυναμική του και να οδηγήσουμε την αυτοθεραπεια που όλοι έχουμε μέσα μας στα μεγαλύτερα της επίπεδα!

Αυτό κατανόησαν και οι Αγγλοι και άλλαξαν το σκεπτικό τους στην αντιμετώπιση του καρκίνου και πλέον αντιμετωπίζουν τον καρκίνο με την διατροφή !

Προσπαθούσα να συλλέξω από τη μνήμη μου όλες τις Υπερτροφες που γνώριζα για να δώσω μια λίστα στον φιλο Ανδρέα για να μπορέσει να δίνει αυτές τις υπερτροφες στον πατερα του!

Τότε κατανόησα ότι υπάρχει ένα μεγάλο κενό στην εναλλακτική αντιμετώπιση και θεραπεία… ένα κενό που έπρεπε να καλύψω !

Για πάρα πολλά χρόνια , δεκαετίες.. έχω αφιερώσει τον εαυτό μου σε έρευνες και πρακτικές που έχουν να κάνουν με εναλλακτικούς τρόπους θεραπείας !

Ίσως τόσο καιρό που με διαβάζεις να μην στο έχω πει ξεκάθαρα αλλά γενικά μάλλον με διαβάζεις επειδή είμαι καλός στις εκπλήξεις !

Έχω προσπαθήσει πολύ καιρό να βρω την διατροφή που χρησιμοποιούν οι Άγγλοι έναντι στον καρκίνο, αν και είναι σίγουρο ότι χρησιμοποιούνται υπερτροφες η δοσολογίες και ο τρόπος εξαγωγής της τροφής είναι άγνωστος!

Πως χορηγείτε ; ωμο ;σε ορρό; σε χυμό ; στο φαγητό ; τι είδους φαγητό; ποιος ο συνδυασμός ; ποια η διατροφή ; η ημερήσια θερμιδική της αναλογία; πόσα λιπαρά; πόσα οξέα; κοκ κοκ ….

Το μόνο σίγουρο ειναι ότι η ιατρική σε χώρες ποιο εξελιγμένες δεν χρησιμοποιούν πια την χημειοθεραπεία…η οποία σε πολλές περιπτώσεις ήταν και η αιτία του κακού..!

Πριν μιλήσω με τον Ανδρέα είχα αρχίσει να ψάχνω μανιωδώς για το μαύρο κύμινο ….

Τίτλοι όπως ..το μαύρο κύμινο το μονο που δεν θεραπεύει είναι ο θάνατος ..μου είχαν κινήσει το ενδιαφέρον…!

Αυτό το σπορακι ιστορικά αποδεδειγμένα χρησιμοποιούνταν κατά κόρον από τους αρχαίους για να θεραπεύσουν τεράστια γκάμα ασθενειών!

Εγώ είχα μια ιδέα …πως μπορώ να δημιουργήσω συνταγές φαγητού …δημιουργημένες από υπερτροφες … έτσι ώστε οι συνάνθρωποι μου να τρέφονται σωστά αλλά και γευστικά …και να μην νοιώθουν ότι είναι σε δίαιτα η ότι κάνουν κάτι με εξαναγκασμό..!

Σκοπος δηλαδή ήταν να βρω τον τρόπο να μαγειρεύω ..ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΑ!!!

Ο Αντρέας και το πρόβλημα με τον πατέρα του μου έδειξε ένα πρόβλημα τόσο φανερό και απλό αλλά συνάμα απόλυτα δύσκολο στο να εφαρμόσεις μια λύση!

Ενώ χρειαζόμασταν μια καθημερινή δόση υπερτροφων να κάνουμε τον οργανισμό να ξυπνήσει και να αναλάβει την αυτοιαση του…δεν γνωρίζαμε ποιες είναι οι δόσεις ανάγκης οι καθημερινές…και ακόμα με ποιο τρόπο θα μπορούσες να εξάγεις από δέκα υπερτροφες το υλικό που χρειάζεσαι!

Δηλαδή τη θα κάνεις ; θα πάρεις μια κουταλιά αλόη βέρα, μια κουταλιά ιπποφαες , μια κουταλιά σπιρουλινα κοκ κοκ κοκ…θα τα βάλεις σε ένα μπλέντερ και θα βγάλεις το ζουμί;

Ενώ έχουμε την γνώση ότι οι υπερτροφες και η ενίσχυση του οργανισμού δημιουργεί την κατάσταση όπου ο δυναμωμενος οργανισμός αναλαμβάνει να διορθώσει όποια ζημιά μπορεί….δεν έχουμε συγκεντρωμένα τα υλικά όπως πρέπει…δεν έχουμε δηλαδή τον μαγικό ζωμό!

Είχα αρχίσει να ρωτάω φίλους ερευνητές για το μαύρο κύμινο ..όπου η Φιλ η Ιω μου είπε ξερά κοφτά ..περίμενε,..μην κάνεις τίποτα …!

Άκουσα… μάλλον μου αρέσουν οι γυναίκες με πυγμή…!

Πέρασε σχεδόν μήνας και χτύπησε το τηλέφωνο… να συναντηθείς με τον Δημήτρη …η εντολή… και εκτελεσα άμεσα!

Ο Δημήτρης …ένας πολύ ευχάριστος άνθρωπος …με ένα πλατύ χαμόγελο…ήρθε να μου δείξει ένα νέο προϊόν… μια νέα εταιρία …μια νέα ευκαιρία…!

Αλλά δεν τον άκουσα … δεν άκουσα τίποτα…το μόνο που ρώτησα ήταν …Τι έχει μέσα αυτό το σακουλάκι….;

Έχει σπόρους από μαύρο κύμινο που είναι η βάση του …σπόρους από μαύρο βατόμουρο … και σπόρους από Chardonnay σπόρους σταφυλιού….

Και τι καλύπτει Δημήτρη ; Τι μου προσφέρει στο σώμα μου;Τι περιέχουν μέσα τους οι σπόροι;

Περιέχουν ΟΛΕΣ τις 12 βιταμίνες ,ΟΛΑ τα 17 μεταλλικά άλατα , ΟΛΑ τα 9 αμινοξέα και τα βασικά λιπαρά οξέα !!

Ο Δημήτρης μου μιλούσε για τον μαγικό ζωμό που έψαχνα !!!

Τον ζωμό που βάζει το σώμα στην διαδικασία αυτοθεραπειας !!


Το ζωμό που αν το παίρνεις κάθε μέρα σε κρατά νέο και υγιεί (μετρήσεις εργαστηρίου αντιγηρανση ,αύξηση ορίου Ζωής σε κυτταρικό επίπεδο στο 1,62 !!!)

Αυτό είναι το Soul μου είπε ο Δημήτρης ..και δεν θα σου πω τι μου είπε ότι έχει δει να κάνει σε αρρώστους και ανθρώπους που ταλαιπωρούνταν χρόνια από πόνους , ζαλάδες, θυρεοειδή,ζάχαρο και ακόμα εκατοντάδες προβληματα…γιατί δεν θα σου πω ; Γιατί δεν θα σου πουλήσω αυτόν τον μαγικό ζωμό; Θα σου πω σε λίγο με μεγάλα κόκκινα Γράμματα!

Υπάρχει και το Core μου λέει ο Δημήτρης το οποίο καταπολεμά όλες τις ελεύθερες ριζες ..και ως γνωστο .,,ελεύθερες ρίζες = ασθένεια ….το core είναι γεμάτο με θρεπτικά συστατικά από όλα τα είδη των σπόρων και των χόρτων . Μέσα στο Core έχει χλωροφυλλινικό , Aloe Vera , σπιρουλίνα , σιτάρι χόρτο , Σπόρος Cranberry , Milk Thistle Seed , Καλέ , Μαύρο Κύμινο , Chlorella και Dandelion.Καθε ενα απο αυτα τα συστατικα συμβάλλει στην καλή υγεία και έχουν μια ισχυρή επίδραση στα όργανα του σώματός μας . Για παράδειγμα , η σπιρουλίνα προωθεί τη λειτουργία του εγκεφάλου , ενώ το Καλέ βοηθά στην πέψη του λίπους και η πικραλίδα ωφελεί την υγεία του δέρματος για βελτιωμένη συνολική ευεξία .

Ο Δημήτρης πλέον θέλησε να μου μιλήσει για την επιχειρηματική ευκαιρία … αλλά αρνήθηκα … δεν χρειάζεται να μάθω κάτι άλλο…η να με πείσει για αυτό που ήδη γνωρίζω και έψαχνα!

Θα σου πω απλά μερικά πράγματα που αν θες τα βλέπεις , εγώ δεν πρόκειται να σε πείσω…αν χρειαστεί να σε πείσω δεν είσαι ο κατάλληλος συνεργάτης …!

Πρώτον θέλω να το μάθει ο κόσμος ότι αν παίρνεις καθημερινά την τροφή που κάνει τον οργανισμό σου να λειτουργεί σε φουλ δυναμικό κερδίζεις χρόνια και Ζωή !

Πολλές μα πάρα πολλές ασθένειες ..πάρα πολλές … χρόνιες η μη …μπορούν να αντιστραφούν η και ακόμα να νικηθουν αν το σώμα μας έχει μέσα του τα σωστά υλικά !!

Το σώμα μας είναι από την φύση του φαρμακείο …αλλά χρειάζεται τα πρωτογενή υλικά να δημιουργήσει το φάρμακο του!

Ζεις σε έναν γερασμένο πλανήτη και μια πιο γερασμένη χώρα , το να προσφέρεις ποιότητα Ζωής , ευεξία , στέρηση του πόνου δεν είναι απλά μια κίνηση που θα σε ικανοποιήσει ηθικά και ψυχικά αλλά και οικονομικά!!

Για μένα οι συγχρονικοτητες είναι μια γλώσσα που πρέπει να την σέβεσαι , ….

Ο Δημήτρης μου έδωσε 5 δείγματα για να δοκιμάσω … είναι Τρίτη μέρα και δεν χρειάζεται να δοκιμάσω άλλο… νοιώθω πια τι κάνει στο σώμα μου ο μαγικός ζωμός!

Έκανα την εγγραφή στην εταιρία και παράγγειλα σήμερα το κουτί του μήνα και θα το κάνω κάθε μήνα !

Η εταιρία προωθεί τα προϊόντα της όπως όλες οι αμερικάνικες εταιρίες με το σύστημα Multi level marketing … εγώ δεν έχω ενημερωθεί πως θα με πληρώνει η εταιρία , τι μπόνους θα έχω , πόσο βάθος και όλα όσα ειλικρινά βαριέμαι…εμένα με ενδιαφέρει να το δοκιμάσεις …να το πιεις και να μου πεις Νίκο δεν πονάω πια !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Γνωρίζω ότι είναι τεράστια ευκαιρία εργασίας , βγάζει μάτι αυτό το προϊόν…αλλά δεν πρόκειται να χαλάσω της ευεργετικές του ιδιότητες για να ΣΕ ΠΕΙΣΩ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙΣ …ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΣΕ ΠΕΙΣΩ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ Ο ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ ΠΟΥ ΨΑΧΝΩ !

ΑΝ ΘΕΣ ΓΙΝΕΣΑΙ ΠΕΛΑΤΗΣ ΑΝ ΘΕΣ ΓΙΝΕΣΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΘΑ ΣΟΥ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΤΗΝ ΖΩΗ !!

ΚΑΝΕ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΟΥ

ΑΝ ΔΥΣΚΟΛΕΥΕΣΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΩ ΕΓΩ ΓΙΑ ΣΕΝΑ

ΑΓΟΡΑ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΥ ΠΛΑΝΟΥ ΕΔΩ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΑΖΙ ΜΟΥ
MOBILE 6979905496
SKYPE : EARNGOLD.GR
FACEBOOK : https://www.facebook.com/nikolaos.gonos
EMAIL : katohika@gmail.com

ΑΣ ΔΩΣΟΥΜΕ ΣΩΣΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΥΠΕΡΤΡΟΦΗ ΣΤΟΥΣ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΑΣ, ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ!

Υ.Γ ΕΠΕΙΔΗ ΑΚΟΜΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Η ΕΤΑΙΡΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΑΛΛΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΠΕΔΙΟ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΚΟΜΑ ΕΛΛΑΔΑ ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ..ΣΥΝΤΟΜΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΠΕΔΙΟ ..ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ Η ΑΡΧΗ

Stranger…