Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2016

Ο Βλάκας κουκουλοφορος …..!!!






Αναρωτιόμουν που είναι τα τρολ
του σωρρα…μάλλον όχι του σωρρα αλλά της υπηρεσίας που τον πληρώνει!

Τις τελευταίες μέρες μετά από καιρό του έριξα μερικά του κοντού για να συνέλθει …!

Τώρα αργά λέω κάτσε να πάω για ύπνο… και πριν πάω έκανα ένα έλεγχο τα μηνύματα μου στο μαιλ !!

Και τσουπ βλέπω ένα μήνυμα από τον έντιμο ρουφιανο κατάδοτη μαυροκουκουλοφορο ….γιατί έντιμος; Θα καταλάβεις αμέσως !

Το μήνυμα του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου απευθυνόταν στο ηλεκτρονικού εγκλήματος …και είναι αυτό που σου δείχνω εδώ …



Τι έκανε ο «Έντιμος» ρουφιανακος … ξέχασε να βγάλει από την αποστολη το εμαιλ μου και έτσι το παρέλαβα και εγώ…!!!

Κοιτάζω το όνομα ..ρε τι μου θυμίζει τι μου θυμίζει…. ;

Γράφω στο google aris.zisimou 1 όπως είναι το εμαιλ του….

Εδώ το λινκ να τα βλέπεις και μόνος σου …

https://www.google.gr/search?q=aris.zisimou1&newwindow=1&biw=1252&bih=558&ei=l-7VV7XuI8G8UsL0o6gJ&start=0&sa=N&filter=0

Συχνός σχολιαστής με ορέξεις για φασαρία …και βέβαια όλα τα λινκ του face σβησμένα ….

Ρε τι μου θυμίζει …ρε τι μου θυμίζει;;;

Γράφω στην google το όνομα χωρίς τελεία και 1 … aris zisimou

Και πέφτω σε ένα άρθρο του συνεργάτη μου Ζαχαρία Μυτιληνιου … εδώ το λινκ

http://www.e-koutsobola.gr/2016/08/blog-post_356.html

και φώτο να δείτε…



Ρε τον μπαγάσα τον θυμήθηκα… ανθυπασπιστής με παράσημα…

Παω στο face να τον βρω ….και πέφτω …. χαχαχαχαχα σε αυτό…χαχαχαχα!!!








Τι έγινε ρε σε ειδικές αποστολές φοράς το περιβραχιόνιο του αντιπάλου; αχαχαχαχαχαχαχαχαχ

Ρε ηρωικέ τύπε γιατί βρίζεις τον κοντό τι σου έκανε;….. και έτυχε τώρα χτες και πριν δυο ώρες να αναρτήσεις σε δέκα σελίδες την άποψη σου και μάλιστα στις 7 χωρίς λινκ…απλά να γραφτεί ότι είσαι κατά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; ΟΙ ΜΟΝΑΔΙΚΕΣ ΣΟΥ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ FACE ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ; ΡΕ ΦΙΛΕ ΤΙ ΣΥΜΠΤΩΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ ; ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΗΘΕΛΕΣ ΝΑ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΤΟ FACE ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΜΕΛΟΣ;

Χαχαχαχα ρε τι ζούμε ρεεε…

Πήγα λοιπόν και λέω για να θυμηθώ αυτό το τρολακι που μας έβριζε ;;;;;…

Και βρήκα …





Πολύ θέλω να με πάρουν τηλέφωνο από την υπηρεσία που έκανες την καταγγελία …γιατί εγώ γνωρίζω τι είναι νόμιμο και τι όχι… θα γελάσω πολύ με αυτό που θα επακολουθήσει αρουκο Έλληνα επιστήμονα που ξέχασες το ήθος και έπιασες την κουκούλα!!

Αλλά όλα στα συγχωρώ….να βρίζεις τον αρχηγό ξαφνικά ασυγχώρητο!!! (κατάλαβες οτι έκανες μαλάκια με το εμαιλ εε; και έδωσες αναφορά; )

Σωρρας και ξερο ψωμί ρε μου(&*^)!

Κοντέ,,, μαζεψου … η ιστορία θα σε κυνηγήσει και δεν θα σε συγχωρήσει !!!

Stranger…

Υ.Γ Μια μικρή εικόνα πίσω από της κουρτίνες όπου οι λαμπεροί του μπρος δείχνουν το προσωπάκι τους… και αυτό εδώ και πολλά χρόνια…γιατί αραγες;

ΑΥΤΟΙ ΘΑ ΣΕ ΣΩΣΟΥΝ ΡΕ ΠΑΤΡΙΔΑ; ΑΥΤΟΥΣ ΔΙΑΛΕΞΕΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΣΩΤΗΡΕΣ ΣΟΥ;